Správy
Brands
- Blíži sa ďalší ročník konferencie Športový manažment, opäť prinesie zaujímavý program
- A tohto poznáte? Najznámejší športoví funkcionári a majitelia klubov
- Banská Bystrica bude v roku 2017 stredobodom pozornosti športu a zdravia
- Fenomén Sagan alias slovenský športovec s globálnym presahom
- PUMA a „papierové“ dresy? Kondómy nech radšej nevyrábajú, žartoval Shaqiri
HC Slovan Bratislava je super značkou. Dostane to aj na papieri
Viac ako 800 značiek z najrôznejších sfér života, respektíve podnikania sa na Slovensku uchádzalo o prestížnu Cenu Superbrands 2013. Medzi ocenenými sa ocitol aj hokejový klub Slovan Bratislava. O akú cenu vlastne ide a čím si ju športový...
NY Yankees + Manchester City = New York City Football Club
Len pred pár hodinami uzrela svetlo sveta veľmi zaujímavá transakcia. Dve športové megaznačky spojili svoje sily a výsledkom je nový futbalový klub v New Yorku, respektíve v Americkej futbalovej profilige známej pod skratkou MLS (Major League Soccer)....
Storočnica futbalovej Zbrojovky Brno- bude lepšie?
Jeden z najtradičnejších zástupcov Československého futbalu stojí na prahu osláv veľkého jubilea. FC Zbrojovka Brno, klub s bohatou históriou a turbulentnou súčasnosťou, bol založený presne pred 100 rokmi (konkrétne 14.1.1913) a nasledujúce...
Novým prémiovým partnerom nemeckých plavcov značka Arena
Talianská spoločnosť Arena, ktorá sa špecializuje na plaveckú módu a vybavenie plavcov sa stala prémiovým partnerom Nemeckej plaveckej federácie (Deutscher Schwimm-Verband: DSV). V praxi to znamená okrem štandardnej materiálnej podpory tiež propagáciu...
Odevná firma H&M bude obliekať švédskych olympionikov
Odevná firma Hennes & Mauritz (H&M) bude obliekať olympionikov Švédska. Druhá najväčšia odevná spoločnosť na svete podpísala spoluprácu so švédskym olympijským výborom do roku 2016 v rámci ktorej vytvorí zimnú kolekciu pre ZOH a Paralympijské...
Vodafone končí sponzoring McLarenu vo Formuli 1
Telefónny operátor Vodafone sa po 7 rokoch, rozhodol po sezóne 2013 ukončiť spoluprácu s tímom McLaren. Firma sa podľa slov jej reklamného šéfa bude sústrediť a zameria sa predovšetkým na domáce podujatia. Taktiež spomenul že sa tak rozhodli...
Šport ako spojenec
Aj napriek viacerým problémom zostáva šport vhodným propagačným nástrojom firemnej značky. Čo vedie tunajšie spoločnosti k pôsobeniu na športovo-reklamnom trhu? Stávka na šport patrí medzi tradičné formy propagácie firmy, prípadne výrobku....
Najznámejšie značky tenisových rakiet súčasnosti
Každý, kto si aspoň raz zahral tenis či squash vie, že symbióza medzi hráčom a raketou je nevyhnutná. Raketa je pracovný nástroj a partner v jednom. Niektorí hráči dokonca vidia za svojimi nekvalitnými údermi jediného vinníka- raketu. A tak dolámané...
HC Sparta Praha: Ako kampaň „Bojujeme za Spartu“ reštartovala sezónu
Sparta Praha patrí bezo sporu medzi najrešpektovanejšie značky československého klubového hokeja. Tí skôr narodení dodnes spomínajú na vybičované federálne derby s bratislavským Slovanom či trenčianskou Duklou. Po rozdelení spoločnej ligy záujem...
Marketingový manažér Petra Sagana Marco Del Checcolo: Tourminátor je dnes autorské právo
Slovenský cyklista Peter Sagan je nielen mimoriadne úspešným pretekárom tímu Cannondale, ale stáva sa aj jeho výraznou marketingovou tvárou. Saganov marketingový manažér Talian Marco Del Checcolo (na snímke) v rozhovore pre sportmanagement....
Najčítanejšie tento týždeň
- Grafický dizajn v súčasnom futbale (151)
- Chris McGrath: Bol som prekvapený, koľko talentov sa rodí na Slovensku (147)
- Facebook marketing v Corgoň lige (117)
- Odmena za prehry? Suverénne najhorší tím basketbalovej NBA má nového partnera (67)
- Marketingový riaditeľ Slovana Milan Vajda: 'Dnes je slovanistom hádam každý' (61)