Správy
Brands
- Blíži sa ďalší ročník konferencie Športový manažment, opäť prinesie zaujímavý program
- A tohto poznáte? Najznámejší športoví funkcionári a majitelia klubov
- Banská Bystrica bude v roku 2017 stredobodom pozornosti športu a zdravia
- Fenomén Sagan alias slovenský športovec s globálnym presahom
- PUMA a „papierové“ dresy? Kondómy nech radšej nevyrábajú, žartoval Shaqiri
Vodafone končí sponzoring McLarenu vo Formuli 1
Telefónny operátor Vodafone sa po 7 rokoch, rozhodol po sezóne 2013 ukončiť spoluprácu s tímom McLaren. Firma sa podľa slov jej reklamného šéfa bude sústrediť a zameria sa predovšetkým na domáce podujatia. Taktiež spomenul že sa tak rozhodli nie kvôli sume, ktorá ich stála pri podpore tímu F1 ( 75 mil. ₤ = 88 mil. € / sezóna ), ale na základe meniacej sa marketingovej stratégie. Vodafone vďačí veľkým marketingovým kampaniam ako boli F1 (pred McLarenom sponzorovali Ferrari), Manchcester United a Champions league UEFA veľkej známosti a rozoznateľnosti (na úrovni 90%) a teraz sa budú sústrediť na vlastné marketingové aktivity a na menšie lokálne projekty, ktoré budú viac cielené a určené konkrétnym skupinám ľudí.
Tím McLaren si vraj už zaobstaral náhradného partnera za mobilného operátora, ale vyhlásenie o novej spolupráci bude zverejnené až koncom roka 2013. Predpokladaný termín vyhlásenia je 2. december.
Alexander Gejmovský
Najčítanejšie tento týždeň
- Akadémia Twente Enschede: Škola je rovnako dôležitá ako futbal! (118)
- Marketingový riaditeľ Slovana Milan Vajda: 'Dnes je slovanistom hádam každý' (92)
- Odmena za prehry? Suverénne najhorší tím basketbalovej NBA má nového partnera (81)
- Najvtipnejšie priezviská športového sveta - PF 2014 (67)
- Návštevnosť hokejových štadiónov na Slovensku a v Česku (66)