Dnes je 06.05.2024, meniny oslavuje Hermína

Správy

Zo sveta

Heineken predĺžil kontrakt s UEFA Champions League o ďalšie 3 roky

Heineken.jpg

Najväčší predajca piva v Európe sa dohodol na spolupráci s najprestížnejšou európskou klubovou futbalovou súťažou až do roku 2018. Pôvodný kontrakt predĺžil od roku 2005 už po niekoľký krát. Tento krát si Heineken opäť v niekoľkých oblastiach prilepší. Okrem Ligy majstrov bude zviditeľňovať aj posolstvo inej európskej súťaže – Superpohár UEFA.

Heineken podporuje Champions League už od roku 1994, no až do roku 2005 sa angažoval prostredníctvom skupiny Amstel. V ďalšom období sa podieľali na podpore už ako samostatný subjekt. S pôvodnou spoluprácou, ktorá mala uplynúť v roku 2015, boli obaja viac ako spokojní a tak nič nebránilo tomu, aby v spoločnej ceste pokračovali aj naďalej. Aktivity, ktorými Heineken búral konkurenciu, nemohli obísť takmer žiadneho futbalového fanúšika. Kampaň Champions League Trophy Tour sme zaznamenali aj na malom Slovensku, či v Českej republike. Avšak v roku 2010 to bolo prostredníctvom iného významného sponzora tejto súťaže - UniCredit Bank.

Heineken prináša túto trofej do rôznych kútov zeme už od roku 2007. Budúci rok sa vydá na cestu do Južnej Ameriky, Afriky a Ázie, keďže túto trofej prinesie postupne do Argentíny, Nigérie a napokon Vietnamu. Podľa výskumnej skupiny IMR, partnerstvo zaručí holandskému výrobcovi piva 70 mil. dolárov ročne. Súčasťou dohody je tiež zvýšenie vizibility na LED tabuliach po celom svete z pôvodných 9 minút na 13.

Marketingový riaditeľ UEFA Events SA povedal: ,,Sme potešení a vzrušení pokračovaním nášho dlhotrvajúceho partnerstva s Heinekenom. Heineken je a zostane základom trvalého úspechu UEFA Champions League. Prostredníctvom pútavých marketingových kampaní bude Heineken pokračovať v zbližovaní fanúšikov a súťaže  v celosvetovom meradle.“

,,Partnerstvo s UEFA Champions League je najväčšia aktivácia pre Heineken. Čo sa týka nášho 8-ročného partnerstva, výskum ukázal, že povedomie o Heineken vzrástlo medzi fanúšikmi Champions League o 60%. Budeme pokračovať v obohacovaní fanúšikov o zážitky z Champions Leauge, prostredníctvom sociálnych médií, živých vysielaní na veľkoplošných obrazovkách počas finále Ligy majstrov, či prostredníctvom menších aktivácií umožňujúcich tisícom fanúšikom zažiť zápasy ,,z prvej ruky“ a samozrejme budeme pokračovať s UEFA Champions League Trophy Tour, ktorá je zastrešovaná Heinekenom.“ vyjadril sa Global Activation Director pre Heineken Hans Erik Tujit.

UEFA Champions League

3. najväčšia pivovarnícka spoločnosť na svete sa pridala k už existujúcemu sponzorskému portfóliu tejto veľkolepej súťaže, ktoré je zastúpené spoločnosťami Ford, Gazprom, MasterCard, Sony’s PlayStation, UniCredit, či HTC. V najbližšom období sa očakáva naštartovanie nového partnerstva s niektorou s leteckých spoločností. Zástupca tohto priemyslu zatiaľ totiž medzi zmienenými sponzormi chýba. Liga Majstrov je najsledovanejšie, každoročne opakujúce sa, podujatie, ktorého celkové publikum sa odhaduje na 4,2 miliardy. Z toho viac ako 1 miliarda ľudí sleduje cca 4 zápasy v sezóne a pol miliardy pochádza z územia mimo Európy.

Heineken

Holandská pivovarnícka spoločnosť založená v roku 1884 v Amsterdame. Dnes pôsobí už v 220 krajinách sveta. Jej jedinečnosť oproti konkurentom, ako napr. Carlsberg je, že sponzoruje výhradne podujatia. Dištancuje sa od sponzoringu tímov, či jednotlivcov. Aj napriek tomu sa však môže pýšiť niekoľkými významnými triumfami. Okrem už zmienených, je číslom 2 na africkom kontinente a v roku 2010 expandovala do Mexika, či minulý rok do Ázie. Podľa reurets.com utratil Heineken v minulom roku na marketing asi 2,25 miliardy eur, teda 12% svojich príjmov.


 Zaujímavé fakty v kocke

Heineken je partnerom Ligy majstrov od roku 2005.

Heineken prináša svoje posolstvo do 220 krajín.

UEFA Champions League sa teší sledovanosti viac ako 4,2 miliardy ľudí z celého sveta.

Pravidelne, každý týždeň sleduje priamy prenos Ligy majstrov viac než 150 mil. televíznych divákov.

Kampaň “Road to the Final“ sa vyšplhala na viac ako 34,5 mil. pozretí. Video si môžete zhliadnuť na:

http://www.heineken.com/global/our-ads/roadtothefinal.aspx.

#ShareTheSofa dosiahla na twitteri 47 mil. fanúšikov.

UCL Trophy Tour navštívila od roku 2007 spolu 26 krajín v Afrike, Ázii, Severnej a Južnej Amerike.


 

Zdroj:www.uefa.com

www.theheinekencompany.com

 

Milan Lajčin


Správa nemá zatiaľ žiadne príspevky...

Udalosti tohto týždňa

    Žiadne udalosti na dnešný deň!