Správy
Zo sveta
- Blíži sa ďalší ročník konferencie Športový manažment, opäť prinesie zaujímavý program
- A tohto poznáte? Najznámejší športoví funkcionári a majitelia klubov
- Banská Bystrica bude v roku 2017 stredobodom pozornosti športu a zdravia
- Fenomén Sagan alias slovenský športovec s globálnym presahom
- PUMA a „papierové“ dresy? Kondómy nech radšej nevyrábajú, žartoval Shaqiri
Peugeot sa chytil Roland-Garrosu
Parížsky turnaj sa stal pre automobilku vynikajúcim komunikačným prostriedkom vo svetovom meradle
Prepojenie značky a prestížneho športového podujatia je rokmi overený typ marketingu. V spojitosti s jednou udalosťou, ktorá priťahuje masy sa totiž dá jednoznačne odkomunikovať filozofia značky a aktuálnosť jej produktov.
Na podobný prístup stavil najnovšie aj francúzsky automobilový koncern Peugeot, ktorý prepojil svoje meno s tenisovým grandslamovým turnajom Roland-Garros.
„Peugeot posilňuje svoje partnerstvo s tenisovým turnajom Roland-Garros nielen svojou úlohou ako oficiálneho dopravcu, ale v súčasnej dobe uvádza novú špeciálnu sériu Roland-Garros tak v Európe ako aj v Číne,“ uvádza automobilka. Na toto spojenie pritom svet športového manažmentu čakal už dlho, keďže ide na oboch stranách o domovskú francúzsku značku.
„Parížsky turnaj sa vysiela vo viac ako sto krajinách, na piatich kontinentoch a stal sa vynikajúcim komunikačným prostriedkom vo svetovom meradle pre značku Peugeot. Pri tejto príležitosti, značka komunikuje v rozsahu 360° všetkými spôsobmi a vo všetkých typoch médií. Je to už štvrtý rok, keď značka v rámci projektu «Road to Roland-Garros» prepravuje hráčov a hráčky turnaja a robí s nimi originálne a predovšetkým veľmi ľudské rozhovory v modeli 3008 Roland-Garros počas ich cesty medzi hotelmi a Porte d’Auteuil,“ uvádza Peugeot.
Práve počas minulého roku 2011 bol tento program distribuovaný prostredníctvom dvadsiatich televíznych staníc po celom svete so sledovanosťou viac ako 70 miliónov divákov. Všetky videa sú k dispozícii na YouTube.
„Víťazstvo Li Na v roku 2011, prvej čínskej tenistky, prinieslo turnaju Roland-Garros veľké renomé tohto turnaja v Číne. A práve v Pekingu , na počesť turnaja, s podporou značky, vybudovali antukové tenisové kurty spolu s malou mini dedinkou Roland-Garros. Naviac, po prvý krát v histórii značky, Peugeot vyrobil ako aj komercializoval špeciálnu sériu Roland-Garros 308,408 ako aj 508,“ dodáva vyjadrenie automobilky.
Tento rok Peugeot počas Roland-Garrosu chce najmä zmeniť svoju filozofiu a začať predstavovať hybridné ekologicky šetrné autá. „Počas trvania turnaja práve hybridné, elektrické ako aj automobily s micro- hybridizáciou vrátane 6 skútrov Citystar prevážajú hráčov, VIP osoby ako aj novinárov vrátane verejnosti na kurty štadiónu d´Auteuil.
Peugeot nie je jedinou automobilkou, ktorá siahla po tenise. Kia si už niekoľko rokov obsadila takpovediac tvár tenistu Rafaela Nadala a iný grandslam Australian Open, ktorý ju promuje po celom svete.
Ivan Gajdár
viac o Roland Garros
viac o Peugeot
projekt Road to Roland Garros
Najčítanejšie tento týždeň
- Marketingový riaditeľ Slovana Milan Vajda: 'Dnes je slovanistom hádam každý' (91)
- Akadémia Twente Enschede: Škola je rovnako dôležitá ako futbal! (91)
- Odmena za prehry? Suverénne najhorší tím basketbalovej NBA má nového partnera (80)
- Najvtipnejšie priezviská športového sveta - PF 2014 (65)
- 5. ročník charitatívneho podujatia Hviezdy deťom priniesol rekordný finančný obnos (63)