Správy
Marketing a Média
- Blíži sa ďalší ročník konferencie Športový manažment, opäť prinesie zaujímavý program
- A tohto poznáte? Najznámejší športoví funkcionári a majitelia klubov
- Banská Bystrica bude v roku 2017 stredobodom pozornosti športu a zdravia
- Fenomén Sagan alias slovenský športovec s globálnym presahom
- PUMA a „papierové“ dresy? Kondómy nech radšej nevyrábajú, žartoval Shaqiri
Stajňa F1 spojí svoje sily s výrobcom keramiky
Talianska stajňa F1 Scuderia Toro Roso (STR) má ďalšieho sponzora. Koncom marca predstavila Scuderia nového partnera, ktorým sa stal potravinársky koncern Moreschi, no a po necelých 3 týždňoch mohol tímový šéf Franz Tost informovať zástupcov médií o ďalšej dohode. Najnovší kontrakt má v sebe dokonca istý nádych „ exotiky “. Novým partnerom stajne sa totiž stala spoločnosť Del Conca- známy výrobca keramických a hrnčiarskych výrobkov z Apeninského polostrova. Doplní tak zaujímavé partnerské portfólio, kde nájdeme medzi inými už spomínaný koncern Moreschi, najväčšiu nemeckú automobilku Volkswagen či španielsky ropný gigant CEPSA. Samotná Del Conca Group má bohaté skúsenosti s podporou a rozvojom domáceho športu. Podpore firmy sa totiž okrem STR už 5 rokov teší aj Talianska futbalová reprezentácia a či národná liga basketbalistov známa ako Lega Basket Seria A.
V najnovšom prípade sa firma zameria najmä na materiálne zabezpečenie pre nové továrne centrum stajne, ktoré sa nachádza priamo v sídle Scuderie- severotalianskom mestečku Faenza. Automobilka bude na oplátku zobrazovať logo Del Conca na propagačných letákoch v rámci riadených návštevníckych prehliadok centra. Logo nového partnera bude takisto figurovať aj na predvádzacom vozidle Toro Roso.
História stajne s dvoma červenými býkmi v znaku sa začala písať v roku 2006. Priamym predchodcom STR sú monoposty Minardi. Najúspešnejšou sezónou pre Scuderiu bol rok 2008, keď tím obsadil v Pohári Konštruktérov 6. priečku a tešil sa aj doteraz z jediného víťazstva v seriáli. V tom čase ešte málo známy nemecký jazdec Sebastian Vettel triumfoval, symbolicky, práve na Veľkej cene Talianska v Monze. STR je sesterskou stajňou a akousi farmou tímu Red Bull Racing, keď mladí jazdci začínajú najprv v Toro Roso a až časom sa, v ideálnom prípade, presunú k Red Bullu.
Samotnú transakciu sprostredkovala známa športová agentúra RTR Sports Marketing (so sídlom v Bologni), ktorá pomohla aj pri nedávnej finalizácii marcovej dohody medzi Scuderiou a Moreschi.
Martin Rendek
Viac o stajni Scuderia Toro Roso: http://www.redbull.com/cs/Satellite/en_INT/Toro-Rosso/001242807620404
Viac o spoločnosti Del Conca: http://www.delconca.com/
Viac o spoločnosti RTR Sports Marketing: http://rtrsports.com/
Najčítanejšie tento týždeň
- Odmena za prehry? Suverénne najhorší tím basketbalovej NBA má nového partnera (81)
- Grafický dizajn v súčasnom futbale (48)
- Návštevnosť hokejových štadiónov na Slovensku a v Česku (47)
- KALEIDOSKOP TÝŽDŇA: Aj rok po fatálnej nehode zostávajú sponzori Schumacherovi verní (35)
- Športujúce mesto - Európsky týždeň športu (35)