Správy
Event Management
- Blíži sa ďalší ročník konferencie Športový manažment, opäť prinesie zaujímavý program
- A tohto poznáte? Najznámejší športoví funkcionári a majitelia klubov
- Banská Bystrica bude v roku 2017 stredobodom pozornosti športu a zdravia
- Fenomén Sagan alias slovenský športovec s globálnym presahom
- PUMA a „papierové“ dresy? Kondómy nech radšej nevyrábajú, žartoval Shaqiri
Moët & Chandon novým partnerom ATP World Tour

Francúzska vinárska značka Moët & Chandon sa stal novým oficiálnym partnerom ATP World Tour na obdobie troch rokov.
Firma Moët & Chandon sa partnerstvom stáva globálnym sponzorom v sektore „Zlatý partner“. Firma bude zároveň sponzorovať nové charitatívne podujatie v rámci okruhu ATP ktoré sa bude konať 17. novembra v Londýne a odštartuje finále ATP.
Firma Moët & Chandon je jedným z lídrov v predaji šampanského na svete. Firma bola založená ešte v roku 1743 a v súčastnosti vlastní približne 1000 hektárov viníc s celkovým predajom približne 26 000 000 fliaš šampanského ročne. Tržby M&Ch predstavovali v roku 2009 603 mil. Eur. Firma je i producentom najznámejšieho a najluxusnejšieho šampanského predávaného pod značkou Don Pérignon.
Najčítanejšie tento týždeň
- Odmena za prehry? Suverénne najhorší tím basketbalovej NBA má nového partnera (70)
- KALEIDOSKOP TÝŽDŇA: Aj rok po fatálnej nehode zostávajú sponzori Schumacherovi verní (58)
- Facebook marketing v Corgoň lige (57)
- Návštevnosť hokejových štadiónov na Slovensku a v Česku (53)
- Športujúce mesto - Európsky týždeň športu (51)