Dnes je 26.09.2022, meniny oslavuje Edita

Správy

Marketing a Média

79% nákupu televíznych práv sú práva na futbalové prenosy

broadcaster.jpg

Televízne spoločnosti v piatich európskych krajinách – Nemecko, Veľká Británia, Francúzsko, Taliansko a Španielsko v roku 2011 investovali 79% svojich nákladov na nákup televíznych práv práve na nákup prenosových práv na futbalové zápasy. Podľa prieskumu až štyri z piatich nakúpených televíznych práv sú futbalové prenosy.

Druhými najviac nakupovanými právami sú prenosy Formule 1 s iba 4,4%. Nasleduje rugby s 4%, olympijské hry s 2,2% a tenis s 1,9%. Televízne spoločnosti v týchto piatich krajinách investovali v roku 2011 8,5 miliardy na zakúpenie televíznych práv na športové prenosy.

Najviac peňazí na futbalové prenosy investovali broadcasteri v Taliansku (80%), čo svedčí o popularite futbalu v tejto južanskej krajine. V Anglicku to bolo „iba“ 71% a v španielsku 64%.   

Štúdia bola spracovaná spoločnosťou SportBusiness Inteligence, ktorá je súčasťou SportBusiness Group.


Správa nemá zatiaľ žiadne príspevky...

Udalosti tohto týždňa

    Žiadne udalosti na dnešný deň!