Dnes je 20.04.2024, meniny oslavuje Marcel

Správy

Brands

Spoľahlivosť Rolexu v spojení s Tigerom Woodsom

tiger-rolex-bn-01.jpg

Tiger Woods sa po dvoch rokoch vracia späť do reklamného biznisu podpisom zmluvy s firmou Rolex.

Je to vôbec prvá veľká Tigerova zmluva od čias jeho „reklamného“ prepadu a odchodu piatich hlavných sponzorov kvôli zverejneniu jeho mimomanželského pomeru. Jeden zo sponzorov, ktorý zrušil zmluvu so športovcom bol aj veľký konkurent Rolexu firma Tag Heuer ktorá ukončila spoluprácu pred dvoma mesiacmi.

Tiger sa stáva ambasádorom značky Rolex. Firma označuje toto partnerstvo ako „partnerstvo nových výziev“.

Začiatkom roka Tiger oznámil podpísanie zmluvy s Japonskou firmou Kowa Company Ltd., ktorá však bola cielená najme na Japonsky trh.

Spolu s Tag Hauer po Tigrovom škandále zrušili zmluvu firmy AT&T, Accenture, Gatorade a Gillette. V krátkej dobe sa však očakáva spojenie ďalších značiek s 35 ročným golfistom vďaka oznámeniu magazínu Forbes, ktorý zaradil Tigera do top rebríčka najhodnotnejších športovcov. Hodnota značky Tiger Woods podľa Forbes klesla z 82 mil. USD (2010) na 55 mil. USD (2011). Aj napriek tomu je to stále o 29 mil. USD viac ako hodnota mena športovca druhého v poradí Rogera Federera.  

Tiger Woods klesol v rebríčku až na 51 miesto a od Australian Masters v roku 2009 nezaznamenal víťazstvo. Tento týždeň by mal dokonca štartovať na Frys.com Open v San Martin, Kalifornia, ktorý je súčasťou PGA Tour Fall Series a štartujú na ňom prevažne neprofesionálni golfisti v rámci amerického okruhu.  


Správa nemá zatiaľ žiadne príspevky...