Dnes je 26.04.2024, meniny oslavuje Jaroslava

Správy

Brands

Slovan na prahu novej sezóny KHL nezabúda na fanúšikov

Slovan.jpg

Domácim zápasom proti Medveščaku Záhreb (4. septembra) vstupuje HC Slovan Bratislava do svojej tretej sezóny v KHL. V lete prišlo nielen k posilneniu kádra tímu, ale nezaháľal  ani marketingový úsek klubu.

Fanúšikovia belasých, vďaka ktorým mohol Slovan počas uplynulých dvoch sezón v drvivej väčšine domácich zápasov KHL zahlásiť „Vypredané!“ , sú v centre pozornosti klubu aj pred novým ročníkom súťaže. Hoci sa permanentiek (nové plastové karty s jedinečným dizajnom a logom klubu) predalo o pár stoviek menej ako v predchádzajúcom ročníku, funkcionári veria, že túto drobnú stratu doženú pri predaji lístkov a Slovnaft Aréna bude tak ako v minulosti zaplnená prakticky do posledného miesta.  K lístkom sa môžu záujemcovia dostať tradične cez Ticketportál.

 Zastávky MHD pri Slovnaft Aréne sa obliekli už 1. augusta do belasých hokejových „šiat“ s nápisom „My sme Slovan, my sme tu doma,“  s podobizňami hráčov Ladislava Nagya, Martina Štajnocha, Jaroslava Janusa, Martina Bakoša, Andreja Šťastného  i  Miroslava Šatana. Klub tým chce  nielen štýlovo vítať prichádzajúcich hokejových návštevníkov, ale zvýrazniť aj tradičnú príslušnosť k „belasej“  štvrti Tehelné pole.

 Klub pripravuje na novú sezónu bohatý sprievodný program počas prestávok domácich zápasov, na rad prídu nové súťaže. Rušno však nebude iba na zimáku. Prežiť zaujímavý hokejový večer či popoludnie pre fanúšikov ponúka reštaurácia Centrálna klubovňa na Trnavskom mýte, s ktorou klub uzavrel partnerstvo. „Viac ako hokej  - to je naším klubovým mottom, a myslíme aj na voľnočasové aktivity našich priaznivcov. K nim patrí aj spolupráca s Centrálnou klubovňou, kde si môžu pozrieť všetky zápasy Slovana, ktoré bude vysielať televízia,“ povedal v príjemnom prostredí reštaurácie generálny manažér HC Slovan Maroš Krajči.

Centrálna Klubovňa sa od novej sezóny stane novou oficiálnou klubovňou pre fanúšikov HC Slovan. Návštevníci sa môžu tešiť napríklad na  zľavové poukážky do Klubovne za každý hetrik hráča Slovana, malé pivo zadarmo za každé domáce víťazstvo Slovana v KHL, žrebovanie vstupeniek... Slovan bude mať v jedálnom lístku Klubovne dokonca svoje menu – Slovan Kombo – a vybraní barmani a čašníci budú počas zápasov obsluhovať hostí v autentických dresoch klubu. „Chceme spojiť reštauračnú a hokejovú kultúru a trochu „rozmaznávať“  fanúšikov,“  ilustroval Peter Štecko majiteľ Medusa Group, ktorá reštauráciu prevádzkuje.

V nákupnom centre Central v pondelok 1. septembra popoludní môžu fanúšikovia belasých na vlastné oči vidieť v rámci „predstavovačky“ pred novou sezónou všetkých členov aktuálneho kádra HC Slovan, získať od nich počas autogramiády podpisy, pričom podujatie budú rámcovať aj vystúpenia osobností populárnej hudby.

Ladislav Harsányi

 


Správa nemá zatiaľ žiadne príspevky...

Udalosti tohto týždňa