Dnes je 26.04.2024, meniny oslavuje Jaroslava

Správy

Brands

Nováčik Premier League trafil s inovovanými dresmi „do čierneho“

Leicester-City-New-Kit.jpg

Futbalisti klubu Leicester City FC vstúpia do nadchádzajúcej sezóny ako nováčik Premier League. Staronový účastník najvyššej anglickej súťaže sa na návrat medzi elitu nepripravuje len na tréningových plochách, ale aj na pomyselnom marketingovom ihrisku. A podľa doterajších reakcií sa zdá, že aj kluboví marketéri sú zjavne v dobrej „forme“.

Vlaňajšia sezóna sa zverencom Nigela Pearsona mimoriadne vydarila, keď počas 46 kôl druhej najvyššej súťaže (The Championship) prehrali len 6-krát a so ziskom 102 bodov suverénne ovládli ligovú tabuľku. „Líšky“ (The Foxes), ako znie prezývka klubu, čakali na návrat medzi anglickú smotánku celé desaťročie a aj preto už chytá fanúšikov tá pravá predsúťažná horúčka. Leicester zaháji sezónu 16. augusta domácim stretnutím proti Evertonu a aktuálne predstavenie nových dresov pre sezónu 2014/15 by malo nielen umocniť nadšenie fanúšikov, ale v neposlednom rade aj zvýšiť výnosy z merchandisingu. Oproti zápasovej sade z minulého roka je novinkou „reflexne modrý“ pás na dresoch, tesne pod krkom. Ďalšou inováciou je pozdĺžny zlatý prúžok z oboch strán zápasového dresu, ako aj zapínací golier. Dres modrej farby dopĺňajú biele trenírky a štulpne rovnakej farby. Hráčov oblieka od júna 2012 spoločnosť Puma, pričom ide už o v poradí tretiu spoločnú sezónu. Okrem Leicestru oblieka Puma v rámci Premier League ešte ďalšie tri celky (Arsenal, Burnley, Newcastle). Predchádzajúcim technickým, respektíve odevným partnerom „Líšok“ bola spoločnosť BURRDA. Generálnym sponzorom klubu je thajská firma King Power, ktorej brand sa tak logicky objavuje aj na klubových dresoch.

Puma Leicester

Nadšené reakcie zo všetkých strán

Každopádne, redizajnovaná séria vzbudila pozitívnu reakciu ako medzi priaznivcami, tak aj samotnými hráčmi seniorského A-družstva (napr. Jamie Vardy alebo Anthony Knockaert). Takisto fanúšikovia sa húfne nahrnuli do klubového fanshopu hneď v prvý deň spustenia predaja, pričom klub aktivoval zaujímavú interakciu prostredníctvom nákupnej kampane. Fanúšikovia, ktorí si kúpia nový dres a pošlú svoj selfie portrét prostredníctvom sociálnych sietí môžu vyhrať vstupenky na posledný prípravný duel s nemeckým Werderom Brémy, ako aj novú kolekciu na hosťujúce zápasy. A treba dodať, že doterajšia spätná väzba je rozhodne povzbudivá. „Dnes som si kúpil nový dres a ide o vkusný a vhodný typ výstroje, ktorý je ideálny pre návrat do Premier League,“ nadchýnal sa jeden z fanúšikov na Twitteri. A že nešlo o náhodu, potvrdili aj ďalšie reakcie kupujúcich. „Práve som dostal nový dres a úplne som si ho zamiloval! Všetko prichystané na novú sezónu...Vďaka!“, napísal ďalší z radu nadšených fanúšikov. Pochopiteľne, silné slovo z hľadiska nákupného správania majú aj najmenší diváci. „Mám 7 rokov a dnes som vstal skoro, aby som dostal svoj nový dres. Dokonca som musel zobudiť svojho ocka,“ pochválil sa na Twitteri zástupca najmladšej fanúšikovskej generácie.

Či sa bude dariť Leicestru aj v tuhých zápasových bitkách, ukážu najbližšie týždne a mesiace. Ak však budú miestni priaznivci oplývať na tribúnach rovnakým  entuziazmom, ako pri kúpe nových dresov, tak nováčik bude v tabuľke mieriť poriadne vysoko!              

Viac o klube Leicester City FC: http://www.lcfc.com/

Viac o spoločnosti Puma: http://eu.puma.com/

Viac o spoločnosti King Power: http://www.kingpower.com/

Martin Rendek

(Foto zdroj: facebook.com/lcfcofficial)


Správa nemá zatiaľ žiadne príspevky...

Udalosti tohto týždňa