Dnes je 24.04.2024, meniny oslavuje Juraj

Správy

Zo sveta

Rakúsky futbal upevňuje svoje marketingové pozície

Rakúsky futbal upevňuje svoje marketingové pozície.jpg

Rakúsky futbalový zväz (Österreichischer Fußball-Bund, ÖFB) intenzívne pracuje na príleve nových sponzorských peňazí a treba dodať, že sa mu to, minimálne v poslednom období, darí náramne. Pred viac ako rokom sme na našich stránkach informovali o vtedajšom čerstvom zväzku medzi ÖFB a výrobcom prémiovej kávy

A hoci naši juhozápadní susedia, takisto ako naši reprezentanti, nepochodili v kvalifikácii o MS 2014 do Brazílie, v krajine badať pozitívny záujem o futbal. Austria Viedeň hrala na jeseň v skupinovej fáze Ligy Majstrov a Red Bull Salzburg naďalej predvádza úchvatné výkony v Európskej lige. Navyše rakúsky reprezentant David Alaba je integrálnou súčasťou základnej zostavy momentálne asi najsilnejšieho klubu sveta,  mníchovského Bayernu. A zdá sa, že pozitívnym správam nie je koniec! Rakúski zväzoví funkcionári sa totiž vytiahli aj na marketingovom poli, keď v posledných dňoch uzatvorili nie jedno, ale hneď dve dôležité partnerstvá.

Prvým „úlovkom“ je nový partner, domáca sieť športových predajní Sport Eybl. Firma predáva športové potreby od bežeckých tenisiek, cez horské bicykle až po lyže. Sport Eybl získal práva nielen na národný tím seniorov, ale aj na ďalšie sponzorské aktivity v rámci domáceho pohára s názvom Samsung Cup. Marketingový šéf firmy Jürgen Jungmaier zhodnotil dôvody novej spolupráce jednoducho: „Chceme finančne podporiť rastúce futbalové nadšenie v krajine. Tento tím si to zaslúži. Veríme, že za naším reprezentačným mužstvom bude stáť celé Rakúsko a spolu budeme povestným 12.hráčom,“ nechal sa počuť Jungmaier. Cieľom je, samozrejme, oživiť futbalovú vášeň medzi 2 miliónmi pravidelných zákazníkov spoločnosti tak, aby všetko vygradovalo úvodnými kvalifikačnými zápasmi o postup na ME 2016 vo Francúzsku, ktoré sú v pláne na jeseň tohto roka. Súčasťou novej spolupráce bol aj sprievodný program pred minulotýždňovým priateľským zápasom proti Uruguaju v Klagenfurte, keď bola verejnosti predstavená inovovaná sada dresov od spoločnosti Puma. Najnovšie dresy si ako prví mali možnosť vyskúšať legionári Zlatko Junuzovič a Sebastian Prödl. Pričom na promo akcii nechýbal ani hlavný tréner národného tímu Marcel Koller.

Druhé partnerstvo nie je úplne nové, ale obnovené. Športovo-marketingová spoločnosť Infront Sports & Media sa rozhodla predĺiť s ÖFB spoluprácu na ďalšie 4 roky. Infront tak bude výhradným dodávateľom a spravovateľom LED panelov, počas domácich stretnutí rakúskej reprezentácie, s cieľom zaistiť údernú mediálnu komunikáciu smerom k zväzovým partnerom a iným nadnárodným korporáciám. Predseda ÖFB Alfred Ludwig bol s novou dohodou očividne spokojný. „V predchádzajúcom období sa Infront ukázal ako veľmi schopný partner. Navyše nám ponúkol najlepšie podmienky. Samozrejme, sme nesmierne šťastní, že môžeme pokračovať v našom dlhodobom partnerstve.“ Dohoda musí byť výhodná pre obe strany a Stefan Krauss, výkonný riaditeľ rakúskej pobočky Infront Austria, takisto podčiarkol plusy novonastavenej spolupráce. „Core business skupiny Infront je práve futbal, čo potvrduje aj množstvo aktuálnych dohôd, pričom ide všetko o úspešné projekty. Tešíme sa na pokračovanie spolupráce s naším spoľahlivým a ambicióznym partnerom z ÖFB. Veríme, že naša firma odprevadí rakúsky národný tím na záverečný turnaj veľkého podujatia,“ načrtol optimistické plány Krauss. Zmluva na obdobie 48 mesiacov tak zahŕňa nielen kvalifikačný cyklus na ME 2016 vo Francúzsku, ale aj kvalifikáciu na MS 2018 v Rusku.

Viac o Rakúskom futbalovom zväze (ÖFB): http://www.oefb.at/

Viac o spoločnosti Sport Eybl: http://www.eybl.at/C/homepage.html

Viac o spoločnosti Infront Sports & Media: http://www.infrontsports.com/

Martin Rendek

      


Správa nemá zatiaľ žiadne príspevky...

Udalosti tohto týždňa