Dnes je 17.04.2024, meniny oslavuje Rudolf

Správy

Brands

AS Trenčín získal nového obchodného partnera

Motor Car TN.jpg

Kvalitné výkony futbalistov trenčianskeho AS počas jesennej získali ďalší rozmer. To, že prvotný impulz musí výjsť primárne z klubu, pochopili pod hradom Matúša Čáka už dávno. A zdá sa, že poctivá práca sa začína Trenčanom pomaly vracať. A to nielen kvalitným tabuľkovým postavením, ale aj vo forme akvizície nových partnerov.

Príchod nového sponzora nebýva v našich končinách každodennou udalosťou. O to viac je potešiteľný fakt, že ešte stále sa nájdu firmy, ktoré sú ochotné pomôcť dosahovať športovým subjektom či jednotlivcov ich ciele. Samozrejme, za predpokladu kvalitnej športovo-mediálnej protihodnoty. Atraktívny futbalový prejav trenčianskych hráčov si získal sympatie nestranných divákov po celom Slovensku a v neposlednom rade badať aj stúpajúcu návštevnosť na tribúnach miestneho štadióna. Ako informuje oficiálna webstránka trenčianskeho klubu, medzi nových hlavných partnerov vstupuje od včera (13.12.) spoločnosť Motor-Car Trenčín. Tá zastupuje už takmer 20 rokov značku Mercedes na území Trenčianskeho kraja. Riaditeľ Motor-Car Trenčín Andrej Heleš verí, že nové spojenie s AS Trenčín prispeje k ďalším úspešným sezónam miestneho klubu: „Téma spolupráce s AS Trenčín u nás rezonovala už niekoľko rokov. Teraz prišla ta pravá chvíľa na prepojenie a vzájomné zužitkovanie skúseností tak, aby sme pomohli vybudovať špičkový tím, ktorý bude Trenčín reprezentovať nielen na domácej pôde, ale aj v zahraničí. Som presvedčený, že nájdeme spôsoby ako pomôcť trenčianskemu futbalu a prilákať aj divákov, aby chodili na štadión odreagovať sa a zabaviť sa. A prečo AS Trenčín? Lebo je to jediný športový klub v kraji, ktorý má rastúci trend a dosahuje výborné výsledky vďaka ľuďom, ktorí v klube žijú futbalom.“   

Na začiatku menované atribúty zdupľoval aj marketingový riaditeľ AS Trenčín Igor Schlesinger. „Úspešné výsledky, ale aj spôsob našej práce priniesol ovocie vo forme atraktívneho partnera z automobilového prostredia. Aj takouto formou sa snažíme priblížiť globálnym trendom, medzi ktoré patrí aj spájanie kvalitných značiek. Nielen potlesk fanúšikov je ocenením našej práce. Tešíme sa, že trenčiansky distribútor automobilov Mercedes-Benz sa rozhodol spolupracovať s AS Trenčín,“ dodal šéf marketingu.

Nemecká automobilka sa tak zaradí do zaujímavej spoločnosti v rámci klubového portfólia, v ktorom okrem lokálnych značiek figurujú aj nadnárodné koncerny typu Aegon,  Coca-Cola či McDonald´s. Strategické spojenie automobilky s futbalovým klubom je jedným z najznámejších a najprirodnejších partnerstiev v športovo-marketingovej praxi. Veď prakticky takmer každý väčší zahraničný klub má na zozname partnerov aj výrobcu automobilov. Či už vo forme generálneho partnera priamo na dresoch  (VFL Wolfsburg- Volkswagen, Juventus Turín- Jeep, FC Ingolstadt- Audi), prípadne v pozícii strieborných či bronzových sponzorov (napr. Arsenal Londýn- Citroen, FC Bruggy- Mercedes, Sturm Graz- Škoda). Na záver len vyslovme prianie, aby podobných dohôd a partnerstiev bolo v rámci nášho športu uzavretých čo najviac!

Martin Rendek

 

Viac o futbalovom klube AS Trenčín: http://www.astrencin.sk/index.php

Viac o spoločnosti Motor-Car Trenčín: http://www.mercedestn.sk/


Správa nemá zatiaľ žiadne príspevky...