Správy
Z domova
- Blíži sa ďalší ročník konferencie Športový manažment, opäť prinesie zaujímavý program
- A tohto poznáte? Najznámejší športoví funkcionári a majitelia klubov
- Banská Bystrica bude v roku 2017 stredobodom pozornosti športu a zdravia
- Fenomén Sagan alias slovenský športovec s globálnym presahom
- PUMA a „papierové“ dresy? Kondómy nech radšej nevyrábajú, žartoval Shaqiri
Slovenský futbal sa bude starať o marketing sám
SFZ na svojej webovej stránke uvádza že získal späť svoje marketingové a televízne práva a ďalej ich bude spravovať prostredníctvom svojho marketingového oddelenia, alebo prostredníctvom vlastnej 100% dcérskej spoločnosti.
SFZ ukončil zmluvu so spoločnosťou UFA Sports Slovakia s.r.o. ešte 27.7.2011. Ufa Sports Slovakia je pobočkou nemeckej materskej firmy UFA Sports GmbH so sídlom v Hamburgu. Na Slovensku bola registrovaná od júna 2009. Zmluva bola podpísaná bývalým vedením SFZ na obdobie 10 rokov s účinnosťou od 1. novembra 2009. Zmluva bola ukončená dohodou oboch strán. Rozhodnutie ukončiť zmluvu odobrili aj organy SFZ (Výkonný výbor a Rada)
„Cieľom SFZ je (aj v spolupráci s UEFA a jej programom centralizácie televíznych a marketingových práv) výrazne zvýšiť svoje príjmy, a to v záujme rozvoja futbalu a infraštruktúry na všetkých úrovniach slovenského futbalu.“ Uvádza portál SFZ.
PH
Najčítanejšie tento týždeň
- Grafický dizajn v súčasnom futbale (151)
- Chris McGrath: Bol som prekvapený, koľko talentov sa rodí na Slovensku (145)
- Facebook marketing v Corgoň lige (117)
- Odmena za prehry? Suverénne najhorší tím basketbalovej NBA má nového partnera (67)
- Marketingový riaditeľ Slovana Milan Vajda: 'Dnes je slovanistom hádam každý' (61)