Správy
Marketing a Média
- Blíži sa ďalší ročník konferencie Športový manažment, opäť prinesie zaujímavý program
- A tohto poznáte? Najznámejší športoví funkcionári a majitelia klubov
- Banská Bystrica bude v roku 2017 stredobodom pozornosti športu a zdravia
- Fenomén Sagan alias slovenský športovec s globálnym presahom
- PUMA a „papierové“ dresy? Kondómy nech radšej nevyrábajú, žartoval Shaqiri
Tropical Islands sa chce aj naďalej sponzorsky angažovať vo futbale
Tropical Islands, známy aquapark neďaleko Berlína, bude aj v nasledujúcej sezóne pokračovať v započatej spolupráci s miestnym futbalovým klubom FC Energie Cottbus. Rekreačný komplex ležiaci na ploche 6,6 hektára v Brandenburskom mestečku Briesen tak nadviaže na minulé leto, keď sa spolupráca oboch subjektov začala.
Samotné predĺženie kontraktu zastrešila športovo-marketingová skupina Infront Sports & Media, ktorá vlastní výhradné reklamné práva na klubových dresoch nemeckého druholigistu (tzv. shirt sponsorship). Infront Sports je partnerom klubu už od roku 2009 a v úvodných dvoch sezónach dojednala agentúra sponzoring od spoločnosti Penny Market (sieť diskontných predajní potravín). Pred začiatkom tohto ligového ročníka (2011/2012) sa stal hlavným sponzorom klubu Tropical Islands a na radosť všetkých troch strán prišlo k predĺženiu spolupráce aj o ďalších 12 mesiacov.
Výkonný riaditeľ Infront Sports pre nemecký trh Ralf Koslowski komentoval celú transakciu vecne: „ Predĺženie partnerstva s Tropical Islands garantuje klubu FC Energie Cottbus vysoký stupeň kontinuity s regionálne silným partnerom. Na druhej strane, Tropical Islands so svojím celonárodným záberom bude aj naďalej ťažiť z reklamy na klubových dresoch vo všetkých súťažiach. Reklama tak poskytne maximálnu viditeľnosť značke ako na domácich, tak aj na hosťujúcich zápasoch“.
Podľa zákulisných informácií sa hodnota transakcie blíži k sume 600 000 €. Predĺženie spolupráce bolo trochu neisté, pretože minuloročné výkony Cottbusu boli veľkým sklamaním. Bývalý účastník Bundesligy sa počas celej sezóny trápil a nakoniec skončil až na 14.mieste 2.Bundesligy, len 2 body od čiary zostupu. Enormnou spokojnosťou preto žiaril predovšetkým prezident východonemeckého tímu Ulrich Lepsch: „ Tropical Islands si nepochybne želal úspešnejšiu a euforickejšiu sezónu. Rovnako ako my všetci vo vnútri klubu. O to krajšie je však zistenie, že naše skvelé vzťahy pokračujú aj napriek jednoročnému zakolísaniu, čoho výsledkom je aj predĺženie zmluvy.“
Napriek nevydarenej sezóne dostávajú v Cottbuse druhú šancu, čo jasne deklaroval aj marketingový manažér Tropical Islands Kim Schäfer: „ S rastúcim počtom atraktívnych ubytovacích možností priťahuje Tropical Islands stále viac návštevníkov zo vzdialenejších regiónov. Popularita a atraktivita 2.Bundesligy zároveň podporuje rozširovanie povedomia o značke. Sme pevne presvedčení, že FC Energie v nasledujúcej sezóne ešte rozšíri a posilní svoj mediálny dosah.“
Do akej miery pomohol opätovnému podpisu kontraktu vnútorný lobbing zo strany Infront Sports, respektíve výhodná poloha klubu voči aquaparku v rámci regiónu (cca. 60 km vzdialený od Cottbusu), zostáva len v rovine dohadov.
Martin Rendek
Viac o klube FC Energie Cottbus: http://www.fcenergie.de/
Viac o aquaparku Tropical Islands: http://www.tropical-islands.de/
Viac o spoločnosti Infront Sports & Media: http://www.infrontsports.com/
Najčítanejšie tento týždeň
- Akadémia Twente Enschede: Škola je rovnako dôležitá ako futbal! (92)
- Marketingový riaditeľ Slovana Milan Vajda: 'Dnes je slovanistom hádam každý' (91)
- Odmena za prehry? Suverénne najhorší tím basketbalovej NBA má nového partnera (81)
- Najvtipnejšie priezviská športového sveta - PF 2014 (65)
- 5. ročník charitatívneho podujatia Hviezdy deťom priniesol rekordný finančný obnos (63)