Dnes je 23.05.2024, meniny oslavuje Želmíra

Správy

Marketing a Média

Signal Iduna Park zostane štadiónom Borussie Dortmund minimálne do roku 2021

Signal.jpg

Borussia Dortmund, najúspešnejší nemecký futbalový klub súčasnosti, zažíva rozprávkovú sezónu nielen na zelených trávnikoch, ale aj na poli funkcionárskom. Nemecká poisťovnícka spoločnosť Signal Iduna Group sa totiž rozhodla predĺžiť aktuálne platný kontrakt (do 30.6.2016) o ďalších 5 rokov. V praxi to znamená, že označenie najväčšieho nemeckého štadióna ostane minimálne do leta 2021 nezmenené- Signal Iduna Park.

Priamo v sídle klubu informoval o tom zástupcov médií generálny manažér nemeckého tímu Hans-Joachim Watzke. „ Borussia Dortmund s potešením oznamuje, že spolupráca, ktorej vznik sa datuje do roku 2005 bude aj naďalej úspešne pokračovať.“

V rovnako pozitívnom duchu sa vyjadroval aj riaditeľ koncernu Signal Iduna Group Reinhold Schulte: „ Borussia Dortmund urobila za posledné roky očarujúci progres. Naša spoločnosť sa preto rozhodla pokračovať v nastúpenom trende tohto dlhodobého partnerstva. Tešíme sa na ďalšiu vzrušujúcu dekádu na štadióne Signal Iduna Park. “  

Samotný kontrakt však nezahŕňa len výlučné právo na pomenovanie klubového štadióna, ale aj množstvo iných podporných aktivít, ktoré sú súčasťou obsiahleho marketingového balíka. Za expresným predĺžením spolupráce sú nepochybne skvelé športové výsledky klubu (Nemecký majster v sezóne 2010/2011, ako aj obhajoba titulu v aktuálnej sezóne 2011/2012 + triumf v Nemeckom pohári 2011/2012) v symbióze s pohľadným štýlom hry. Samotný klub sa teší fanatickej podpore svojich priaznivcov, veď v aktuálnej sezóne registrovali viac než 50 000 permanentkárov a na domáci bundesligový duel bolo v tomto ročníku vždy vypredané!

Signal Iduna Park sa v názve štadióna objavil prvýkrát v roku 2005, keď vystriedal všeobecne zaužívaný Westfalenstadion. Napriek veľkej vlne kritiky zo strany fanúšikov obhajovalo vedenie klubu svoj krok postupným znížením dlhového zaťaženia. Klub sa totiž ocitol v tom čase v ťažkej ekonomickej situácii a prepožičanie práv na názov štadióna pomohlo Borussi dostať sa znovu do čiernych čísiel. Počas Majstrovstiev sveta 2006 sa však používal názov FIFA World Cup Stadium Dortmund.   

Súčasný kontrakt tak skompletizoval predĺženie dlhodobej spolupráce so všetkými strategickými partnermi klubu. Len prednedávnom totiž manažment informoval o novej dohode s firmou Evonik, ktorej logo je vyobrazené na dresoch klubu, ako aj so spoločnosťou Puma, ktorá dané dresy bude Westfálskemu tímu aj naďalej poskytovať.

Martin Rendek

 

Viac informácií o klube Borussia Dortmund:  http://www.bvb.de/

Viac informácií o spoločnosti Signal Iduna Group: http://www.signal-iduna.com/


Správa nemá zatiaľ žiadne príspevky...

Udalosti tohto týždňa

    Žiadne udalosti na dnešný deň!