Správy
Brands
- Blíži sa ďalší ročník konferencie Športový manažment, opäť prinesie zaujímavý program
- A tohto poznáte? Najznámejší športoví funkcionári a majitelia klubov
- Banská Bystrica bude v roku 2017 stredobodom pozornosti športu a zdravia
- Fenomén Sagan alias slovenský športovec s globálnym presahom
- PUMA a „papierové“ dresy? Kondómy nech radšej nevyrábajú, žartoval Shaqiri
Chelsea prichádza opäť s niečím novým – inovatívne partnerstvo so Sauberom
Futbalový klub FC Chelsea oznámil prelomové partnerstvo so švajčiarskym tímom F1 Sauber.
Pondelková správa ukončila špekulácie o budúcom partnerovi štvrtého najstaršieho tímu F1, ktorý už počas bahrainskej a čínskej Grand Prix naznačoval prichádzajúce partnerstvo frázami „Out of the blue“ a „True Blue“ na krytoch motorov svojich monopostov. K oficiálnemu oznámeniu spolupráce príde počas nadchádzajúcej Grand Prix v Barcelone (11.-13. máj). Logo prvoligového britského klubu Chelsea bude vyobrazené na monopostoch Sauber a naopak logo tímu Sauber bude mať prominentné postavenie počas domácich zápasov na Stamford Bridge.
Toto inovatívne partnerstvo spojí fanúšikov dvoch najpopulárnejších športov na svete – futbalu a F1. K takémuto partnerstvu doteraz nikdy neprišlo. Zámerom je zvýšiť postavenie oboch strán v športe a biznise. Spolupráca by mala okrem širšieho dosahu na fanúšikov obsahovať aj výmenu skúseností vo výskume, komerčných aktivitách, merchendisingu, organizovaní podujatí, marketingu a vo vyhľadávaní potenciálnych sponzorov.
Futbalový klub by mohol ťažiť hlavne z televíznych prenosov F1, ktorých pokrytie a sledovanosť je oveľa väčšia ako pri futbalových zápasoch.
Najčítanejšie tento týždeň
- Akadémia Twente Enschede: Škola je rovnako dôležitá ako futbal! (62)
- Grafický dizajn v súčasnom futbale (61)
- Návštevnosť hokejových štadiónov na Slovensku a v Česku (61)
- Chris McGrath: Bol som prekvapený, koľko talentov sa rodí na Slovensku (56)
- Marketingový riaditeľ Slovana Milan Vajda: 'Dnes je slovanistom hádam každý' (56)