Konferencie
- Blíži sa ďalší ročník konferencie Športový manažment, opäť prinesie zaujímavý program
- A tohto poznáte? Najznámejší športoví funkcionári a majitelia klubov
- Banská Bystrica bude v roku 2017 stredobodom pozornosti športu a zdravia
- Fenomén Sagan alias slovenský športovec s globálnym presahom
- PUMA a „papierové“ dresy? Kondómy nech radšej nevyrábajú, žartoval Shaqiri
Online komunikácia v športe
- O konferencii
- Program

Online svet každý deň ovplyvňuje a dotvára našu realitu. Sú tam všetci a je v ňom veľa informácií. Firmy si uvedomujú tento potenciál, a preto sa snažia stále viac a viac zaujať, osloviť a efektívne komunikovať so svojím zákazníkom v jeho už prirodzenom prostredí – v aktuálnom a stále sa rozvíjajúcom svete technológií, svete online. Existuje však veľa ciest a spôsobov ako na to.
Čo v online prostredí funguje a ako to využiť v športe?
Vhodne zvolená marketingová komunikácia, mediálny mix a starostlivo vybrané komunikačné kanály nielen že výborne fungujú, no zároveň zefektívňujú celú komunikáciu. Online prostredie ponúka širokú paletu možností od newslettrov, cez komunikáciu na sociálnych sieťach, komunikáciu prostredníctvom videa, až po komplexné, prepracované webové stránky a budovanie značky prostredníctvom content marketingu, výkonnostného marketingu a mobilných aplikácií šitých priamo na mieru.
Na našej konferencii sa dozviete všetko podstatné z prvej ruky, a to priamo od firiem, ktoré sa tým živia.
V rámci prezentácií sa prednášajúci pokúsia tieto fungujúce a zabehnuté postupy z biznis prostredia adaptovať a prispôsobiť pre športové kluby a organizácie, ako aj pre marketingových pracovníkov a ľudí pohybujúcich sa v oblasti športu.
Ako Facebook pomohol rozbehať Slovenky
SHEruns klub dnes patrí medzi známe a obľúbené bežecké kluby na Slovensku. Členky z radov SHEruns stretnete takmer na každom bežeckom podujatí. Niektoré z nich dokonca reprezentujú klub aj v zahraničí. Na jeho začiatku stáli 3 kamošky a jasná vízia: spolu sa nám behá lepšie! Petra Prekopová, Jana Kutliková a Miška (Fingerlandova) Janigová prídu porozprávať príbeh o tom, ako sa z nápadu stane komunita.
Video marketing v online prostredí
Kde nájsť inšpiráciu a ako pristupovať k tvorbe videi pre značku, športovca či organizáciu? Video ako marketingový nastroj vo všeobecnosti si stále vydobíja silnejšie postavenie v marketingovej komunikácii. S videom ako marketingovým nástrojom pracuje už 9 rokov profesionálny filmár Ján Zelina. Na konferencii Vám predstaví ukážky svojej práce a ukážky videii firiem, ktoré vhodne využívajú video a je doležitou súčasťou ich marketingu a aj kontent marketingu.
Informačný systém v slovenskom futbale ako súčasť marketingového mixu
Zhromažďovanie informácií a ich zdieľanie je dôležité vo veľkých aj malých firmách k zvýšeniu efektívnosti. Športové organizácie nie sú vínimkou. Slovenský futbalový zväz niekoľko rokov vyvíjal a teraz i aplikoval nový informačný systém vďaka ktorému zefektívnil svoju prácu v riadení súťaží a získal aj väčšiu kontrolu nad dodržiavaním interných noriem. O tom čo predchádzalo vývoju systému a jeho implementovaní a taktiež čo všetko systém prináša slovenskému futbalu aj z hľadiska marketingovej komunikácie príde porozprávať Ján Letko, ktorý pôsobí už viac ako 5 rokov na pozícií vedúceho IT oddelenia v Slovenskom futbalovom zväze (SFZ).
Informačný systém v športe, jeho benefity a vzťah k novému zákonu o športe
Nový zákon o športe prinesie zmeny aj z hľadiska informačných systémov a zbierania informácií v športovej sfére. K tomu by mal slúžiť i nový informačný systém, na ktorom sa teraz intenzívne pracuje. Aký bude nový informačný systém, aké sú jeho benefity a vzťah k novému zákonu o športe a ako v praxi informačný systém funguje na Slovenskom zväze ľadového hokeja príde porozprávať Ing. Alexander Huba, ktorý sa na vývoji informačného systému podieľa.
Ako má vyzerať moderná prezentácia v online?
Agentúra PRIA pôsobí na českom a slovenskom trhu už niekoľko rokov. Jeden zo segmentov, ktorému sa intenzívne venuje je šport. Pozrieme sa pod pokrievku niekoľkých fungujúcich kampaní hokejistov PSG Zlín, triatlonistu Petra Vabrouška alebo florbalistov Panthers Otrokovice. Tieto motivujúce kampane Vám odprezentuje Pavel Urban.
Web v službách športu
Webstránka nemusí byť iba nástenka s výsledkami zápasov. Príďte sa inšpirovať a zistite ako premeniť váš web na kanál, ktorý vašich fanúšikov zaujme a zarobí peniaze. Viac Vám príde porozprávať Peter Galko z digitálnej reklamnej agentúry Adbee, ktorá pracuje pre značky, ako ČSOB, Generali, CURAPROX alebo NESTLÉ.
E-mail marketing v praxi
Email sa stal neoddeliteľnou súčasťou marketingových kampaní a počas posledných rokov sa investície do tohto nástroja celosvetovo zvýšili niekoľko násobne. Vysoká efektivita cielenej komunikácie prostredníctvom emailov prináša denne nových klientov a udržuje vzťahy s už existujúcimi. Správny prístup, nástroje pre email marketing, automatizácia odosielania emailov a budovanie databázy pre efektívny email marketing Vám umožnia rozšíriť potenciál Vašich podnikateľských a športových aktivít. Viac sa dozviete z prednášky Juraj Miťko z Freshmailing.com.
Online komunikácia Slovenského olympijského výboru
Sila marketingu v súčasnej trhovej ekonomike a dôležitosť využívania jeho nástrojov sa dlhodobo ukazuje prakticky vo všetkých odvetviach ľudského správania sa. Je preto nevyhnutné, aby sa marketingové princípy riadenia dostali v omnoho väčšej miere aj do športového prostredia na Slovensku. Jedným z najlepších kanálov pre takýto spôsob komunikácie je práve online prostredie. O tom, ako sa implementácia marketingových princípov spája v online komunikácii Slovenského olympijského výboru príde porozprávať Mojmír Gaško, ktorý viac než 5 rokov pôsobí vo funkcii odborného pracovníka pre nové médiá, vizualizáciu a elektronickú komunikáciu.
Tešíme sa na Vašu účasť.
Tím SportManagement.SK
8.00 - 9.00 | PREZENTÁCIA, RAŇAJKY so SportManagementSK |
9.00 - 10.40 | Blok 1 |
Web v službách športu - Peter Galko – Adbee | |
Online komunikácia Slovenského olympijského výboru – Mojmír Gaško - SOV | |
Informačný systém v slovenskom futbale ako súčasť marketingového mixu – Ján Letko – SFZ | |
DISKUSIA | |
10.40 - 11.00 | COFFEE BREAK |
11.00 - 12.10 | Blok 2 |
Ako Facebook pomohol rozbehať Slovenky – Petra Prekopova, Jana Kutlikova a Miska (Fingerlandova) Janigova – SHEruns Slovakia | |
Poďme do praxe, alebo aká ma byť moderná prezentácia v online – Pavel Urban - Pria | |
DISKUSIA | |
12.10 - 13.00 | OBED |
13.00 - 14.50 | Blok 3 |
E-mail marketing v praxi - Juraj Miťko – Freshmailing.com | |
Video marketing v online prostredí – Ján Zelina – Zeldeo | |
Informačný systém v športe a príklad z praxe SZĽH – Alexander Huba - Stengl | |
DISKUSIA | |
ZÁVER | |
Najčítanejšie tento týždeň
- Odmena za prehry? Suverénne najhorší tím basketbalovej NBA má nového partnera (74)
- KALEIDOSKOP TÝŽDŇA: Aj rok po fatálnej nehode zostávajú sponzori Schumacherovi verní (58)
- Športujúce mesto - Európsky týždeň športu (41)
- Návštevnosť hokejových štadiónov na Slovensku a v Česku (29)
- Chris McGrath: Bol som prekvapený, koľko talentov sa rodí na Slovensku (24)