Správy
Brands
- Blíži sa ďalší ročník konferencie Športový manažment, opäť prinesie zaujímavý program
- A tohto poznáte? Najznámejší športoví funkcionári a majitelia klubov
- Banská Bystrica bude v roku 2017 stredobodom pozornosti športu a zdravia
- Fenomén Sagan alias slovenský športovec s globálnym presahom
- PUMA a „papierové“ dresy? Kondómy nech radšej nevyrábajú, žartoval Shaqiri
Britský parlament predstavil nové pravidlá na skrytý marketing počas OH Londýn 2012
Diváci ktorí by počas OH na svojom oblečení propagovali značky firiem, ktoré nie sú partnerom OH môžu byť potrestaní sumou 20 tisíc libier.
Organizačný výbor olympijských a paralympijských hier v Londýne upravil svoje marketingové pravidlá tak, aby sa zamerali aj na postihovanie ľudí ktorý sa budú podieľať na takzvanom ambush marketingu – skrytom marketingu. Ak návrh prejde schválením parlamentu postihy za nedovolenú propagáciu značiek počas športových podujatí môžu u jednotlivcov dosiahnuť výšku 20 tisíc libier.
Podľa vyjadrenia mediálneho oddelenia organizačného výboru „cieľom je zabrániť neželanému skrytému marketingu počas olympiády. Sponzori platia nemalé peniaze za to aby sa stali oficiálnym partnerom hier.“
Nové pravidlá by mali platiť okrem oficiálnych športovísk aj na významných londýnskych historických budovách ako napríklad House of Parliamnet, Big Ben a Westminister Abbey. Medzi potrestanými sa v prípade dokázania vedomosti o týchto aktivitách môžu vyskytnúť aj riaditelia firiem, ktorých produkty sa budú propagovať.
Olympijské hry sa vďaka svojej sledovanosti často stávajú cieľom neželaného marketingu.