Dnes je 27.04.2024, meniny oslavuje Jaroslav

Správy

Brands

Odmena za prehry? Suverénne najhorší tím basketbalovej NBA má nového partnera

Stubhurb_76.jpg

Ani odstrašujúca bilancia 44 prehier z celkovo 52 zápasov v prebiehajúcej sezóne nestála v ceste čerstvému partnerstvu medzi klubom Philadelphia 76ers a známym online providerom v rámci ticketingu, spoločnosťou StubHub.

Patria k tradičným klubom s bohatou históriou a množstvom slávnych mien, ktoré v minulosti zabávali miestne publikum. Sezónu 2015/16 by však philadelphský klub najradšej vymazal z pamäti. Trojnásobní šampióni NBA (1955, 1967 a 1983) totiž doposiaľ nazbierali len chabých 8 výhier z celkovo 52 duelov a družstvo hrajúce domáce zápasy na  palubovke arény Wells Fargo Center je viac-menej na smiech celej súťaži.

Aj napriek tejto nelichotivej bilancii uzavreli 76ers zaujímavú spoluprácu s najväčšou online platformou z hľadiska vstupeniek a ticketingu ako takého. Spoločnosť StubHub ponúka nielen predaj, ale aj spätný výkup vstupeniek a ich následný predaj (re-sell) v prípade, že pôvodný záujemca sa nemôže danej udalosti zúčastniť. Len dodajme, že spoločnosť StubHub je vlastnená gigantom na poli internetového obchodu, korporáciou eBay.

Basketbalový klub z Philadelphie si od novej spolupráce sľubuje najmä zvýšenie kvality ponúkaných služieb v oblasti predaja lístkov na domáce zápasy 76ers, ako aj optimalizáciu cien. Spectra, súčasná spoločnosť riadiaca predaj klubových lístkov bude so StubHub aktívne spolupracovať na vytvorení úplne novej platformy, ktorá by mala byť spustená od nadchádzajúcej sezóny 2016/17.

„Pre našich priaznivcov pôjde nepochybne o skvelú službu. Ako klub sa chceme našim divákom stále viac a viac približovať,“ vyhlásil na margo aktuálneho partnerstva výkonný riaditeľ basketbalového klubu 76ers Scott O´Neil.

Klub nesmierne oceňuje aj fakt, že po novom bude mať prístup k e-mailovým adresám kupujúcich, ktorí využili elektronickú kúpu lístkov cez spomínaný StubHub. „V minulosti chýbalo prepojenie medzi klubom a našimi zákazníkmi, keď si kupovali vstupenky cez StubHub. Teraz môžeme fanúšikom ponúknuť oveľa viac vďaka rozličným špeciálnym ponukám, ktoré sme v minulosti nedokázali poskytnúť, keďže sme nedisponovali ich e-mailovými schránkami,“ teší sa chief revenue officer klubu Chris Heck.

K obojstrannej zhode určite prispelo aj to, že predajný tím 76ers má medzi fanúšikmi dobré renomé a je známy, že pre svojich klientov (t.j. návštevníkov domácich zápasov) urobí maximum.

Nielen preto prezident StubHub Scott Cutler verí v úspešnú kooperáciu. „Už vyše 15 rokov spájame svet návštevníkov akcií, spájame teda trh predajcov a kupujúcich na rôzne podujatia. Naša súčasná trhová pozícia je zárukou, že vďaka našim dlhodobým pozitívnym skúsenostiam v e-commerce určite pomôžeme novému partnerovi zvýšiť predajnosť,“ je presvedčený Cutler.

Všetko vyzerá ideálne rozbehnuté, stačí už len „maličkosť“. Aby 76ers začali zbierať viac bodov.

 

Viac o klube Philadelphia 76ers: http://www.nba.com/sixers/

Viac o spoločnosti StubHub: http://www.stubhub.com/

 

Martin Rendek


Správa nemá zatiaľ žiadne príspevky...

Udalosti tohto týždňa