Dnes je 30.04.2024, meniny oslavuje Anastázia

Správy

Z domova

Spartak Trnava spestrí svojim fanúšikom záver roka lákavými vecnými cenami

dp65.png

„Bíli andeli“ predvádzajú v našej najvyššej futbalovej súťaži doposiaľ kolísavé výkony. Marketingové oddelenie klubu však odvádza kvalitnú prácu a snaží sa aktívne pracovať- komunikovať s fanúšikmi Spartaka, o čom svedčia aj prebiehajúce akcie.

V sobotu 5. decembra by futbaloví fanúšikovia na Štadióne Antona Malatinského (alebo po novom tiež City Arena) mohli byť svedkami ozaj dôstojnej rozlúčky s jesennou časťou fortunaligovej sezóny.

Zverenci Ivana Hucka totiž privítajú majstrovský AS Trenčín, pričom Trenčania kraľujú aj prebiehajúcemu ligovému ročníku. To, že v Trnave sa môžu popýšiť aktuálne najmodernejším stánkom na Slovensku, je nespochybniteľné. Okrem toho trnavské obecenstvo je od nepamäti povestným 12-tym hráčom pre svojich miláčikov na trávniku.

Prekonať derby so Slovanom

Napokon, v poslednom domácom dueli proti Slovanu Bratislava si cestu na tribúny našlo až 15 109 priaznivcov. Len škoda, že predvedený výkon oboch tímov nekorešpondoval so skvelou kulisou v hľadisku. Podobná, ak nie ešte lepšia, atmosféra sa očakáva aj v sobotu. Hosťujúci fanklub požiadal o maximálny počet lístkov do svojho sektora - 1890 vstupeniek. Na tuzemské pomery nevídaná vec! Pochopiteľne, vášnivé trnavské obecenstvo nechce zostať pozadu a v klube tajne dúfajú, že domáci štadión sa podarí vypredať.

Za jednu pohľadnicu nové auto

Dlhodobo pritiahnuť do hľadiska sviatočných divákov a „pretvoriť“ ich na pravidelných návštevníkov je zásadnou úlohou každého klubu. Trnavčania stavili ku koncu sezóny na zaujímavú promo aktivitu.

Najväčšou „bombou“ je určite možnosť vyhrať osobný automobil Škoda Citigo v súťaži s názvom Charitatívna vianočná karta FC Spartak Trnava.

Do súťaže sa môže zapojiť každý, kto si zakúpi zlosovateľnú vianočnú kartu seniorského A-tímu v hodnote 1 eura. Jeden súťažiaci si môže kúpiť maximálne 30 kusov kariet. Okrem hlavnej ceny, ktorou je spomínaný osobný automobil môžu diváci vyhrať tiež zájazd na jarný zápas osemfinále Ligy majstrov, ako aj víkendový pobyt podľa vlastného výberu v hotelovej sieti Trinity. Fanúšikovia si môžu zlosovateľné karty kúpiť buď elektronicky, alebo priamo na pokladni štadióna.

Predaj klubových pohľadníc ma charitatívny rozmer, keďže výťažok poputuje miestnej nemocnici. „Podporíme Onkologickú kliniku Fakultnej nemocnice v Trnave,' vysvetlil PR manažér Spartaka Marek Ondrejka.

Trnavčania v posledných dňoch takisto usilovne pracovali na celkovom skvalitnení komunikácie v rámci sociálnych sietí. Dianie z klubovej kuchyne môžu fanúšikovia sledovať prostredníctvom Facebooku, Twitteru či Instagramu.

Viac o Spartaku Trnava: http://spartak.sk/

Viac o súťaži (pravidlá): https://cityarena.maxiticket.sk/ticket/select-event/id/56

Martin Rendek


Správa nemá zatiaľ žiadne príspevky...

Udalosti tohto týždňa

    Žiadne udalosti na dnešný deň!