Správy
Zo sveta
- Blíži sa ďalší ročník konferencie Športový manažment, opäť prinesie zaujímavý program
- A tohto poznáte? Najznámejší športoví funkcionári a majitelia klubov
- Banská Bystrica bude v roku 2017 stredobodom pozornosti športu a zdravia
- Fenomén Sagan alias slovenský športovec s globálnym presahom
- PUMA a „papierové“ dresy? Kondómy nech radšej nevyrábajú, žartoval Shaqiri
Bayer Leverkusen do sezóny s novým hlavným partnerom
Bayer 04 Leverkusen podpísal nový trojročný kontrakt so spoločnosťou SunPower Corporation.
Novú bundesligovú sezónu teda začne Bayer s logami americkej spoločnosti ktorá vyrába a produkuje solárne panely a systémy. SunPower bude mať prominentné postavenie v umiestnení log na dresoch, v BayArene a na všetkých reklamných výstupoch klubu. Zmluva je platná do 30. júna 2014. Obe strany sa však dohodli na mlčanlivosti ohľadom výšky kontraktu.
Spoločnosť vidí veľký potenciál v nemeckom trhu pre umiestnenie svojich produktov. Sponzorovanie futbalového klubu je jedným z prostriedkov na dosiahnutie želaného cieľa. Podľa riaditeľa SunPower GmbH, Germany Reinharda Lampera je Bayer ten správny partner pre firmu. „Bayer sa dlhodobo umiestňuje v prvej päťke nemeckých klubov a je silným členom Champions League. Chceme sa podieľať na tomto úsilí a preto budeme teraz dosahovať tieto top výsledky spoločne – vo futbale aj na trhu.“ Povedal Tom Werner, prezident a CEO SunPower Corporation.
Podľa riaditeľa Leverkusenu, Wolfganga Holzhäusera, „partnerstvo s firmou zaoberajúcou sa solárnou energiou perfektne zapadá do reklamnej kampane klubu.“
SunPower Corporation získal v roku 2007 firmu Power Light Corporation, lídra vo výrobe veľkoplošných solárnych systémov. V roku 2010 zase získal európsku časť firmy SunRay Renewable Energy za 277 mil USD. V apríli 2011 získal 60% podiel v SunPower Corporation francúzsky ropný gigant Total S.A. za 1,38 miliardy USD.
PH
Najčítanejšie tento týždeň
- Grafický dizajn v súčasnom futbale (174)
- Chris McGrath: Bol som prekvapený, koľko talentov sa rodí na Slovensku (173)
- Facebook marketing v Corgoň lige (123)
- Odmena za prehry? Suverénne najhorší tím basketbalovej NBA má nového partnera (62)
- Marketingový riaditeľ Slovana Milan Vajda: 'Dnes je slovanistom hádam každý' (54)