Správy
Marketing a Média
- Blíži sa ďalší ročník konferencie Športový manažment, opäť prinesie zaujímavý program
- A tohto poznáte? Najznámejší športoví funkcionári a majitelia klubov
- Banská Bystrica bude v roku 2017 stredobodom pozornosti športu a zdravia
- Fenomén Sagan alias slovenský športovec s globálnym presahom
- PUMA a „papierové“ dresy? Kondómy nech radšej nevyrábajú, žartoval Shaqiri
Chevrolet partnerom Panamerických hier v Toronte 2015
Pobočka americkej automobilky Chevrolet Canada uzatvorila štvorročný sponzorský kontrakt s organizátorom Pan Amerických hier, ktoré budú v Toronte v roku 2015.
Ako oficiálny partner hier firma dodá pre potreby organizátora 1000 kusov automobilov, ktoré by mali byť využívané organizátormi a dobrovoľníkmi pred a počas hier. Finančná stránka kontraktu nebola zverejnená. Chevrolet bol aj partnerom kanadských Zimných olympijský hier Vancouver 2010.
Najčítanejšie tento týždeň
- Akadémia Twente Enschede: Škola je rovnako dôležitá ako futbal! (240)
- Nemecký DFB Pokal: vzor pre stredoeurópske futbalové končiny (205)
- Facebook marketing v Corgoň lige (129)
- Zjednoduší nový zákon o športe sponzoring športovcom, športovým organizáciám a firmám podporujúcim šport? (107)
- Návštevnosť hokejových štadiónov na Slovensku a v Česku (104)