Dnes je 17.06.2021, meniny oslavuje Adolf

Správy

Brands

Tour de France má nového technického partnera

tour-de-france-2014-carglass.jpg

Najslávnejšie cyklistické podujatie na svete získalo ďalšieho dôležitého partnera. Spoločnosť Carglass totiž obnoví svoje partnerstvo s Tour de France po 16 rokoch, čím zabezpečí technickú stránku celej akcie.

Carglass sa špecializuje na zasklievanie automobilov (oprava a výmena skiel), pričom ide o firmu s globálnou pôsobnosťou. Firma bola technickým partnerom Tour naposledy v roku 1998. A hoci od poslednej spolupráce ubehlo už veľa času, o to viac sa obe strany tešia na nadchádzajúci veľký projekt. „Sme veľmi radi, že spolupracujeme s Carglassom, ktorý je známy svojou odbornosťou a ktorý nám zabezpečí dôležitú údržbu automobilov počas trvania pretekov. Je skvelé pracovať s tými najlepšími. A mať niekoho, kto sa postará o údržbu celého vozového parku je výnimočná práca,“ doplnil Christian Prudhomme, komunikačný riaditeľ styku pre verejnosť na Tour de France.

Na chystanú spoluprácu reaguje pozitívne aj druhá strana. „Carglass už bol partnerom na Tour v spomínanom roku 1998 a naši spolupracovníci prijali s radosťou túto novinku. Budeme žiť 3 týždne týmito pretekmi a zaisťovať údržbu všetkých automobilov v rámci vozového parku na Tour. Želám všetkým účastníkom krásne preteky a spolupracovníkom z Carglassu, ktorí budú na autách nasledovať cyklistov, aby si preteky čo najväčšmi užili,“ nechal sa počuť Eric Girard, generálny riaditeľ Carglassu.

V poradí 101. ročník slávnej Tour odštartuje 5. júla úvodnou etapou v anglickom Leedsi, pričom Carglass poskytne organizátorom 17 vysoko kvalifikovaných technikov, ktorí sa budú starať o sklá 2200 automobilov (1000 vozidiel organizáátorov + 1200 vozidiel pre médiá). Samotný Carglass je regionálnym „brandom“ globálnej spoločnosti Belron, ktorá zamestnáva viac než 24-tisíc zamestnancov na 5 kontinentoch v 35 krajinách sveta. História firmy siaha až do roku 1897, keď bol v juhoafrickom Kapskom Meste založený rodinný podnik pod názvom Jacobs & Dandor. Na európskom kontinente je firma známa pod menom Carglass, no v ďalších regiónoch sa firemné názvy líšia (Autoglass - Veľká Británia, O´Brien -  Austrália, Safelite - USA, Smith & Smith - Nový Zéland). Carglass ako najnovší sponzorský úlovok dopĺňa už tak veľmi pestré a široké portfólio, ktoré len potvrdzuje, že Tour de France patrí k najatraktívnejším udalostiam športového kalendára. Veď medzi sponzormi nájdeme aj také korporácie ako Orange, Carrefour, Škoda, Vittel, Festina, Kawasaki, Radio France, Ibis Hotels či Sodexo.

Viac o Tour de France: http://www.letour.fr/us/

Viac o spoločnosti Carglass: http://www.carglass.fr/

Viac o spoločnosti Belron: http://www.belron.com/

Martin Rendek


Správa nemá zatiaľ žiadne príspevky...

Udalosti tohto týždňa

    Žiadne udalosti na dnešný deň!